Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Wydarzenia/Nadchodzące wydarzenia/Konferencja Connected in Business

Konferencja Connected in Business


Start za: dni h min

Wiskitki, Nowa Wieś 31, 96-315 Wiskitki


28.03.2025


9:00-17:00


399ZŁ


O KONFERENCJI

DLACZEGO WARTO?

TEMATYKA

PRELEKCJE

LOKALIZACJA

REJESTRACJA

ORGANIZATORZY

KONTAKT


Postaw na zagraniczną ekspansję

Polskie firmy na wielu rynkach zagranicznych (również na tych nieoczywistych) stają się synonimami jakości, a ich ekspansja przyspiesza. Jeśli Ty również  planujesz internacjonalizację swojego biznesu i chciałbyś oferować swoje produkty zagranicą, zapraszamy Cię na konferencję Connected in Business.

 

Przedstawimy Ci najbardziej perspektywiczne i chłonne rynki zagraniczne, pokażemy, jak zdobyć fundusze na ekspansję zagraniczną, a także nauczymy Cię, jak budować strategię internacjonalizacji biznesu oraz nieustannie ją optymalizować w świecie VUCA.

 

Jeśli już eksportujesz, podczas dwóch rozbudowanych sesji networkingowych będziesz mógł poznać przedstawicieli kilkunastu międzynarodowych izb przemysłowo-handlowych, którzy na indywidualnych konsultacjach porozmawiają z Tobą o najciekawszych kierunkach na dalszą ekspansję.

Connected in Business to…

O czym będziemy rozmawiać?

Zmiany na światowych rynkach i jak z nich skorzystać


Strategie ekspansji międzynarodowych i optymalizacji kosztów


Różnice kulturowe a ekspansja na rynkach zagranicznych

Instrumenty pozwalające na finansowanie ekspansji zagranicznej


Mapa internacjonalizacji biznesu – najbardziej chłonne rynki


Zarządzanie ryzykiem i dobór partnerów w procesie ekspansji

Wybrane prelekcje

Kolejne prelekcje ogłosimy już wkrótce!

Co jeszcze dla Ciebie przygotujemy?

Wieczorną integrację w nieformalnej atmosferze


Networking i konsultacje z ekspertami z różnych rynków


Interaktywny przewodnik po firmach, które pomogą Ci w ekspansji

Spotkajmy się w hotelu Santa Natura****

Hotel Santa Natura Resort & SPA to doskonale skomunikowany obiekt znajdujący się zaledwie trzy kwadranse jazdy samochodem od centrum Warszawy.

 

Pozwoli on nam w uspokajającym otoczeniu natury rozwijać kompetencje menedżerskie i w swobodnej atmosferze budować relacje biznesowe. Zależy nam na tym, aby rozmowy o strategicznym rozwoju Waszych firm przebiegały w miejscu, gdzie możecie odciąć się od zgiełku miasta.

 

Znajdź hotel na mapie: SANTA NATURA RESORT & SPA

 

Zanim kupisz bilet

  1. Nasza redakcja weryfikuje każde zgłoszenie na konferencję (w dni robocze proces ten trwa maksymalnie 30 minut).Robimy to, ponieważ zależy nam na tym, abyś na wydarzeniu spotkał się z innymi właścicielami firm czy dyrektorami zarządzającymi.
  2. Link do opłacenia biletu otrzymasz po zweryfikowaniu Twojego zgłoszenia na konferencję.Będziesz mógł zrobić to w prosty i szybszy sposób.
  3. Jeśli piastujesz stanowisko handlowe, zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia Twojego zgłoszenia i zaproponowania Twojej firmie udziału w konferencji w roli Partnera.Szanujemy zarówno uczestników naszej konferencji, jak i naszych partnerów biznesowych.

  4. Bilet konferencyjny nie obejmuje noclegu w hotelu i ewentualnych opłat za parking.Rezerwując nocleg, możesz skorzystać z kodu rabatowego -15% na hasło: SMART MEDIA

Rodzaje biletów

Bilet standardowy

399zł + 23%VAT

  • Całodzienny udział w konferencji

  • Dodatkowe materiały w formie wideo

  • Interaktywny przewodnik po ekspansji zagranicznej

Najczęściej kupowany!

Bilet premium

499zł + 23%VAT

  • Wszystko jak w bilecie standardowym

  • Biznesowy lunch

  • Wieczorna integracja

Kup bilet

Organizatorzy

PARTNERZY

KONTAKT

MERYTORYKA I UCZESTNICY

Redaktor naczelny

Dominik Jańczak

dominik.janczak@smart-magazine.pl

882-413-077

PAKIETY PARTNERSKIE

Wsparcie partnerów

Paweł Babiuch

pawel.babiuch@smart-magazine.pl

pawel.babiuch@smart-magazine.pl

Wsparcie partnerów

Bartek Michałowicz

bartlomiej.michalowicz@smart-magazine.pl

604 814 009