GOSPODARKA I FINANSE
Bank przyjazny firmie, czyli jaki?
Różnice między produktami i usługami finansowymi zacierają się. Banki proponują klientom bardzo podobne funkcjonalności. Kluczem do zatrzymania klienta jest jego dobre doświadczenie. Customer Experience (CX) może pomóc nie tylko wyróżnić się na tle konkurencji, ale i zdobyć lojalność konsumenta. Jak zatem banki starają się być przyjazne firmom?
16.04.2024
Podziel się:
Dorota Siudowska-Mieszkowska
Wydawca redakcji ekonomii
Wydawnictwo Naukowye PWN
Dziennikarz, autorka artykułów i raportów z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i nowych technologii. Przez kilkanaście lat była redaktorem naczelnym publikacji adresowanych do biznesu. Obecnie, od 10 lat, jako wydawca zarządza redakcją ekonomii w Wydawnictwie Naukowym PWN. Jest wydawcą wielu bestsellerów autorstwa zarówno polskich, jak i zagranicznych autorów, do których zaliczają się światowej sławy ekonomiści, w tym nobliści.