Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Bank przyjazny firmie, czyli jaki?

GOSPODARKA I FINANSE

Bank przyjazny firmie, czyli jaki?

Różnice między produktami i usługami finansowymi zacierają się. Banki proponują klientom bardzo podobne funkcjonalności. Kluczem do zatrzymania klienta jest jego dobre doświadczenie. Customer Experience (CX) może pomóc nie tylko wyróżnić się na tle konkurencji, ale i zdobyć lojalność konsumenta. Jak zatem banki starają się być przyjazne firmom?


16.04.2024

Podziel się:

Dorota Siudowska-Mieszkowska

Wydawca redakcji ekonomii
Wydawnictwo Naukowye PWN

Dziennikarz, autorka artykułów i raportów z zakresu zarządzania, ekonomii, finansów i nowych technologii. Przez kilkanaście lat była redaktorem naczelnym publikacji adresowanych do biznesu. Obecnie, od 10 lat, jako wydawca zarządza redakcją ekonomii w Wydawnictwie Naukowym PWN. Jest wydawcą wielu bestsellerów autorstwa zarówno polskich, jak i zagranicznych autorów, do których zaliczają się światowej sławy ekonomiści, w tym nobliści.

Zobacz również


Przeczytaj