ROZWÓJ FIRMY
Co zrobić, kiedy w firmie siada sprzedaż?
Podstawowym zadaniem każdego biznesu jest generowanie zysków. Nikt z nas nie zakładał przecież firmy z zamysłem ponoszenia strat. Niejednokrotnie zdarza się, że przedsiębiorstwo notuje spadek sprzedaży… Co robić, a czego unikać w takiej sytuacji? W tym artykule podzielę się z Tobą wiedzą na temat tego, jak wychodzić z dołków sprzedażowych, ale również tego, jak ich unikać.
04.07.2024
Podziel się:
Patryk Jasiński
Praktyk, trener, mentor sprzedaży
Deal-Makers
Jeden z najbardziej charyzmatycznych i skutecznych trenerów sprzedaży w Polsce. Autor czterech książek: „Telebohater”, „Zaprojektuj swoją sprzedaż”, „Wilki sprzedaży”, „MVP sprzedaży”. Dodatkowo CEO Deal-Makers, jedynej firmy w Polsce świadczącej outsourcing sprzedaży w modelu 360. (www.deal-makers.pl)