PO PRACY
Kto komu pierwszy i jak? W biznesie inaczej niż w życiu prywatnym
Czasami bywa tak, że niewiedza na temat tego, jak się zachować, odbiera nam pewność siebie i nie pozwala w pełni wykorzystać możliwości, które stawia przed nami życie zawodowe. Jesteśmy na to szczególnie narażeni podczas oficjalnych spotkań i wydarzeń, na styku relacji przełożony–pracownik czy w kontakcie z osobami reprezentującymi różne środowiska. Zamiast skupiać się na tym, w czym jesteśmy specjalistami, zastanawiamy się, jak się do kogoś zwrócić, jak przedstawić współpracowników, a także czy w relacjach służbowych powinniśmy honorować wiek, płeć, czy może hierarchię.
20.11.2023
Podziel się:
Dagmara Łuczka
Właścicielka firmy i portalu
Projektownia Wizerunku
Od ponad czternastu lat zajmuje się budowaniem wizerunku osób i firm. Specjalizuje się w tematach związanych z etykietą biznesu oraz kulturą budowania relacji. Jest trenerem certyfikowanym przez Londyńską Akademię Etykiety i Protokołu o specjalizacji International Business Etiquette and Cross Cultural Specialist oraz autorką książki „Kultura budowania relacji służbowych, czyli etykieta biznesu w praktyce”.