Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się

Szukaj

Zaloguj

Zaloguj się

Jesteś nowym klientem?

Zarejestruj się
Strona Główna/Artykuły/Nowe oblicze sprzedaży w Twojej firmie – 5 kroków do wdrożenia zmiany

ROZWÓJ FIRMY

Nowe oblicze sprzedaży w Twojej firmie – 5 kroków do wdrożenia zmiany

Na samym początku Tego artykułu zmierzmy się z kilkoma utartymi przekonaniami, które w biznesie urosły do miana prawd, których nikt nie kwestionuje. Skonfrontujemy się z nimi, aby zastanowić się nad tym, jak możemy przebudować procesy sprzedażowe w naszych organizacjach.


03.01.2024

Podziel się:

Tomasz Wrzesiewski

Właściciel i główny konsultant
Art Strategy Group Sp. z o.o.

Trener i autor programów szkoleniowych. Wykładowca MBA. Obecnie odpowiada za największy projekt infrastrukturalny w Europie Południowej, monitorując jego postęp i wdrażając odpowiednie działania zapobiegawcze. Projektuje procesy produkcyjne pojazdów sprzedawanych na całym świecie, a także koordynuję budowę biura zarządzania projektami dla lidera branży produkcji przemysłowej. Posiada 16 lat doświadczenia we wdrażaniu procesu zarządzania projektami w Polsce, Niemczech, Wielkiej Brytanii i na Bałkanach. Pracuje zarówno z dużymi, jak i małymi firmami.

Zobacz również

Właściciel firmy doświadczający kryzysu w swoim biznesie.
Przeczytaj