ROZWÓJ FIRMY
Wypełnić fantom strategii – jak ewaluować Hoshin Kanri?
Wiele firm z sukcesem osiąga swoje cele strategiczne, ale jeszcze więcej organizacji może o tym jedynie pomarzyć. Mimo że zdecydowana większość biznesów stosuje planowanie strategiczne, to niewiele z nich uzyskuje satysfakcjonujące wyniki. Nie wystarczy przemyślana i dopracowana strategia, liczy się umiejętność jej realizacji, a z tym może być duży problem, gdyż – w mojej ocenie – dziewięć na dziesięć organizacji nie potrafi wdrażać strategii.
10.01.2024
Podziel się:
Aleksander Doliński
GreenFields Projects
Chemistry, Automotive, FMCG
Absolwent Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Studiował także zarządzanie i inżynierię produkcji na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie transferów technologii, organizacji oraz optymalizacji działów i procesów produkcyjnych w międzynarodowych firmach. Rozległa wiedza, pasja i zaangażowanie przyczyniły się do osiągnięcia przez niego wielu sukcesów w obszarach produkcyjnych, przynoszących firmom wymierne korzyści finansowe.